wtorek, 7 stycznia 2014

Poświąteczne podsumowania decoupage'owe :)

Wszyscy powtarzają teraz w kółko jak mantrę: "Święta, święta i po świętach...", powtórzę i ja to oklepane stwierdzenie, gdyż minął mi czas świąteczny po prostu ekspresowo! Ale - chociaż na naszej MANI przerwa trwała dwa tygodnie - nie oznacza to, że nic nie robiłyśmy :) Poniżej kilka fotografii z realizacji świątecznych pomysłów.

1) Torba "Cats" :) (Zrobiłam dwa jednakowe egzemplarze - zostały dołączone do paczek dla laureatek naszego grudniowego konkursu):


2) Torebeczka różana:


3) Ozdoba ze zdjęciem

                                                    wersja czerwona

                                                    wersja oliwkowa

Największym wyzwaniem było dla mnie zrobienie transferu ze zdjęcia, w ogóle jeszcze do niedawna myślałam, że to niemożliwe... Acz mój dociekliwy Mąż stwierdził, że musi być jakiś sposób, poszperał w internetach i oto - po kilku nieudanych próbach - udało mi się zrobić taką oto ozdobę. W tym przypadku jest to zdjęcie mojego Synka :) Transfer da się zrobić na wszystkim co płaskie. Potrzebna jest jedynie kopia fotografii zrobiona na drukarce laserowej. Polecam gorąco np. na prezent.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz